fredag 10 juli 2009

California dag 8 Movie and late jamba

Japp idag kollade vi då på film med lillgrabben..

Den e rätt så väldigt kul! Mall cop alltså! :)

Sen Gick vi till parken o småbarnen ville att vi skulle tävla i deras klättergrej..
Herregud de märks att man inte e ung längre... man blev liksom superrädd för att trilla ner för grejer... o de va svårt men KUL!!!

Vi har bokat våra biljetter till La om jag inte skrivit det :D Så vi åker på tisdag.
Tanken va att vi skulle ha gått i Hollywood osv men asså dude jag har ju sett de på bilder så jag vill nog hellre va på beachen Haha! men serri asså...
Sen blir de ju disneyland såklart! :D Can't wait!!

Tiden går way för fort här asså suck :(

På kvällen gick vi och skulle käkat glass med ett par tjejer... Men eftersom jag inte vill komma hem SUPERtjock (tror jag har lagt på mig ett och annat här haha) så fick de bli en jamba istället :D Dude va jag älskar jamba!!!

Tjosan!

Inga kommentarer: