torsdag 2 juli 2009

California dag1

Hejsan Svejsan people!
Så jag är då i Kalifornien nu! Its wonderfull! jag har inte gjort nått speciellt än men ändå jag e ju med bästa Vickan :D

Dudes vi började lipa när vi såg varandra haha! And i tell you i don't usually cry!

Så planet landade igår vid 21.00 CA time... Och jag väntade... o väntade o väntade på min väska men no sign! Så jag frågade och den va liksom försenad!!!!! liksom okej! så nu sitter jag här utan min resväska... no clothes or anything! great!! Tur att jag kan låna av vickan i alla fall :D

OCh jag sitter här med ett ekorre liknande utseende... Vickan säger dock att jag ser ut som en kanin men ^^ Mina käkar e nämligen svullna av nån anledning... typ musklerna...
Har v'l spänt mig för mkt eller nått... asfult!! o de gör ont nu!! nån som vet nått om detta...?? de e svullet från öronen och ner typ under käken??

Nåja idag har vi bara hängt lite lite i solen, åkt till några affärer (typ billiga ställen... we likey :P)
Nu ska jag träffa vickans hostkid ...

Tjo

Inga kommentarer: