fredag 3 juli 2009

California dag 2

Tjosan
So idag har jag varit på Jamba juice :D
Drack en asagod aloha pineapple... Laddade med en massa nyttiga frukter... awesome! lär nog bli en vana ^^
Blev inte nått solande idag heller... för varmt... men imon blir det nog beachen i alla fall :D

Resväskan anlände sent igår kväll :D YAY!!!

Vickan o jag smakade även Marabou sommar som jag hade med mig... den smakar väldigt mkt jordgubb trots att de var väldigt snålt med bitar... men mer behövdes inte alltså... Den e helt klart god.! men vi tycker inte att den passar in i Marabous kollektion alltså... men som sagt god! :D

Jaja... min svullnad e sjukt mkt bättre idag :D huvudvärken e kvar, inne på sin 33 timme... it sucks! men men när spänningen i kinden gått ner försvinner detta nog med..































Inga kommentarer: