torsdag 21 januari 2010

Five things













Tänkte skriva 14 saker som ni kanske inte vet om mig


1. Jag har jättesvårt för att va social, vet liksom inte vad jag ska prata om. Blir alltid helt fel. därför e jag mest tyst och uppfattas därför som tråkig.
2. Jag har egentligen humor men 1:an förstör den hehe
3. Jag älskar att va hemmma på kvällarna
4. Jag hänger mig lätt upp på saker och ting
5. Jag gillar inte att prata i telefon
6. Jag blir röd i ansiktet fastän jag inte tycker det är pinsamt
7. Jag är rätt klumpig.
8. Jag har svårt för att vara arg och bestämd
9. JAg har haft bra självförtroende, nu suger det! (dock lite bättre på sistone :D
10. Jag kan inte säga nej om någon ber mig göra nått, därför tar jag ofta på mig för mkt ibland. OCh göra alltid saker till större saker än vad det är.
11. Jag e sjuktligt rädd för att göra någon ledsen och besviken
12. jag har aldrig provat att röka eller dricka
13. Jag har extrem fobi för att tappa mina tänder
14. Jag älskar varm mjölk med kanel och mandlar yummie!

Därför ska jag dricka det NU!

Det finns sjukt mkt mer, men det får bli nån annan gång... ska icke tråka ut er mer denna gång och typ skrämma bort er :P


TJOSAN!

P.s. idag smakade jag på sur ice cappuccino... de smakade SKIT!!

1 kommentar:

Ingegerd sa...

Hejsan!! Du ska inte va så negativ mot dig själv!!! Tänk om det fanns lite fler ungdomar av "din sort" så skulle världen se mkt annorlunda ut.Du är en jättefin tjej/ Kram