lördag 16 januari 2010

post!!

Tjoho!

I onsdags fick jag världens bästa post från VICTORIA!!!
Den innehöll mina choppers! wihoo! victoria man kan undra varför de inte är lika goda hemma haha... finns lite o jämföra med kanske haha... men still!
plus vårt kära armband i nyformat kan man säga...:D! We're braclettbuddies :P Men våra gamla armband har blivit way slitna så ett nya behövdes!!
världens bästa present!! Fast vickan jag kan inte ta av mig det gamla i alla fall haha.. de känns inte rätt :P but now I have two! :D

Idag va de lite shopping på stan med mamma... lätt nice... va ett tag sen jag köpte nått actually...

Sen blev de träning på löpbandet framför Friends i en timma.. lätt nice det med!

NU ska jag fixa lite mat... qourn med wok! yum!

see ya!

1 kommentar:

Victoria sa...

Oh Goodie, visste inte om det hade kommit fram eller inte, men puuh så bra :P
Ja har faktiskt tagit av mig mitt gamla, det såg jätteäclligt ut på min handled haha.. men nu så, nu är det fint igen ! :D