måndag 11 januari 2010

iiiih så söt och jag e kass!

Jaha idag har jag återigen fått en present från en kund på Hemmakväll..
Känns asdumt att ta emot det men vad ska jag göra när de tvingar mig...

Det va en typ kvinna i 40-50 årsåldern (jag tror hon är svagt förståndshandikappad) som kommit in några gånger o frågat efter chokladtomtar.. men tyvärr så hade vi aldrig några... sen kom hon in någon dag innan jul, denna gång skulle hon ha en mörk choklad...
Så blev det att vi stod o pratade lite om det o att hon skulle sluta äta annan choklad.. osså stod vi där...

Osså kom hon in idag o la fram en påse jordnötter och en mörkchoklad till mig o sa att det skulle jag ha... sååååå söt va hon!
Helt utan anledning gav hon mig det ... man kan ju alltid hoppas på att de var för att jag hade gjort henne glad på någotvis :)

O vill ni veta en pinsam sak! haha...
Jag spelade guitar Hero för första gången igår på typ ett halv år eller nått...
O jag började spela o träffade liksom inte en enda rätt liksom!
Så jag bara : VA TUSAN!!! gitarrerna e ju sönder!! vad e de här för skit!!!?
Så jag började spana igenom efter fel o leta upp garantierna...
För att efter några spelningar inse att oh no de va inget fel på gitarrerna... JAg hade helt enkelt blivit så himla kass att jag rent ut sagt sög!!

Haha! så sjukt illa att jag på allvar trodde att de va fel på spelet! mohaha!!

Tjosan!!!

Inga kommentarer: