söndag 10 januari 2010

Kalas O pulka!

Jepp igår var det först kalas hos syster, nice nice!
Första gången jag såg hur hon bor sen hon flyttade... de va nice...

Sen gick jag o la mig o sov mitt på dagen, det va helnice!

O sen bar det iväg till tjustkulle för att åka pulka med nice people...
Blev lite pulka, plast, rumpa o footlom!
(Vickan det var lättare med footlom i år.. jag hade nog kunnat åka ner för hela backen om jag inte hade varit för att trilla o satte mig ner efter halva haha)

Efter andra pulka åket slog jag i svandskotan nått så grymt... så resten av åkningen gjorde grymmans ont... när vi åkte på baken så satt jag mer på sidan o händerna i beredsakp som skydd... såg nog rätt knas ut haha...

Idag har jag sjukt ont in the ass, o ska spendera dagen hemma , med Guitar hero och lite träningn skulle jag tro!

HA det nice everyone!

Inga kommentarer: