torsdag 25 februari 2010

Fabror doktorn, fast det var en tjej

Tjao!

Så ja jag va ju hos fabrordoktorn (eller ja de va en tjej men haha) inget EKG WOHO!!!
JAg va där i typ en timma... för att sen få en remiss till jönköping... tiden fick jag idag eller asså jag hade inte tiden idag utan om 2 veckor men jag fick reda på tiden idag ^^
De kunde inte alls säga vad det var... o sa typ "ne Gud va spännande!! Men lilla vän har du gått så här o inte sökt för det tidgare... Jag e helt exalterad... Ne va spännande! "

Så ja jag bara väntar på att få åka till jkpg så att detta kan försvinna...

Anyway så va jag sjuk förra veckan med... MEn jag jobbade lite varje dag i alla fall... för att inte komma efter med arbetet...

Sen i fredags mådde jag egentligen inte superbra men jag ville SÅÅÅÅÅ åka skridskor så de gjorde jag.. o ´de va jätteskoj... den åkte vi till nye och kollade på hockeyn... Sverige vann yay!!!

Lördagen kan bara förknippas med snö typ... SKottade i typ 2 timmar.. sen gick jagfram och tillbaka till stan i massa snö... Sen skoattade jag lite till...

Sen bokade jag resa till Vickan !YAY!! 2-26/4 e jag borta.. :D Så underbart!

Söndagen spenderades skottande i över 3 timmar på mark och tak... suck denna snö asså...

på jobbet e de galet mkt denna vecka.. eller ja egentligen bara en sak, en retur på över 1000 filmer.. Vilket tar tid... 4 dagrar har det tagit... o jag har fått börja tidigare varje dag för att hinna med...

Isag satte jag väckarklockan på 6 för att gå upp o kolla på hockeyn... mkt spännande fånr andra perioden... men det sket sig :(

Och idag har jag använst vareviga muskel asså... shit vad massa tungt jag burit idag.. o inte har jag hunnit med några returer idag... jag ahr fullt upp utan det...
Helt galet vad torsdagar kan va jobbiga ibland! men jag har ju ett jobb att gå till i alla fall :D

well welll nu e de halv åtta hos mig!!

HA det fint !!

1 kommentar:

Victoria sa...

vilken tid r flyget hem ? :S
trodde du b0kade hem till helgen