torsdag 4 februari 2010

Thay call me: försäljaren

MOhaha vilken försäljare jag blivit asså.

Folk typ säger när de kommer in i affären, ja där e ju försäljare, där e ju hon som bara får oss att köpa mer, hur är det med försäljaren idag... I like my new name :P

Det var en som kom in o skulle hyra EN film, slutade med att hon gick ut med tre hyrfilmer, en köpfilm, en chipspåse och ett tuggummi paket.

En annan kom o skulle köpa en film och gick iväg med fyra....

And allmost noone säger nej till mina erbjudande.... awesome!
Tänka sig att det skulle bli nått av mig egentligen...

Dude om man ser typ 5 år tillbaka så har jag utvecklats sjukt mkt... För 4 år sen hade jag alrig kunnat liksom ta emot kunder...
Sen jobbade jag på östanåcamping o va tvungen liksom... really good for me...
Men bara det senaste året så har jag verkligen förändrat mig helt...
Att prata med kunderna e liksom nemas problemas... jag har konversationer om allt med mina kunder haha... de e nice...
Dock inte när man har mkt o göra o kunderna bara babblar på haha...

MEn asså shit de kunde man inte tro om mig, Vickan... så himla socialträdd jag varit ^^

Well well ikväll blir det pulka! :D

Inga kommentarer: