fredag 12 februari 2010

Hello people!

Yes ännu en vecka har gått, crazy!

Jepp häromdagen var jag o spelade lite hockeybockey med pappa... de va skoj!
HElt sjukt kul det är att åka skridskor asså! galet!

Mm, iförgår blev det träning och ett telesamtal med kära Hilda.
Varför måste alla jag tycker så mkt om flytta :/ Helt galet vad jag saknar alla!

I förgår fick jag även ett trevligt besök på hemmakväll ingen mindre än Gustaf från stonemountain! supernice o träffa honom igen...

Förövrigt är typ vareviga människa sjuk nu... Asså folk komemr emd sina ungar till butiken, när de har feber och magsjuka och allt möjligt... man bara hej smitta på du!
O nu är päronen mina sjuka hemma också... konstigt om inte jag blir sjuk...
Dessutom var det en liten kille, som precis innan han skulle räcka över mig en tjugolapp, hostade direkt i handen med 20-lappen i... My god Haha! Nice...

Förra söndagen slingade jag mitt hår och av nån anledning så blev det gult .. yay!
Så jag fick åka akut ner till affären och köpa en blond toning... Resultatet blev bättre... denna gång blev det jämn gult! sjukt yay!! Men sååå farligt var det inte men jag betälldde i alla fall tid för klipp o sling till igår...
Det blev much better, och jag verkligen helgillar min frisörska... Thumbs up!

Igår beställde jag även tid på sjukhuset för att kolla upp min ekorrekäkar... Det är liksom fortfarande lite lite kvar sen min superekorre tid i usa... Lika bra o kolla upp det innan jag åker... jag har ju bara sådär skjutit upp det i 7 månader men ^^

Well well,, jag vaknade vid 4.30 idag men lyckades somna om till 6.45 i alla fall..
MEn sen gav jag upp... Får se om jag går o tränar innan jag beger mig ner till stan...

Tjoho!

Inga kommentarer: