tisdag 16 februari 2010

:S don't wanna go asså

Ah imon blir det doktorn... jag har en känsla av att det blir ett ekg...
I hate it!! liksom hej här ligger jag utan tröja välkomna att gå förbi mig... blä!
Liksom det kan ju inte precis visas rätt på hjärtfrekvensen när jag ligger på helspänn! Haha...

Men men vi får se, de kanske inte gör nått alls...

Förövrigt är jag nog påväg att bli sjuk, jag e aptjock i halsen just nu och ashängig.. trodde att ajg skulle bli frisk innan idag men nu på kvällen så bara blä...
MEn på fredag blir det skridskor and I reeeealy wanna go! :(

NE nu ska jag nog krypa i sängs... klockan e 20.40 men jag e trött o de kan va bra med lite sömn... Ska kolla på I love you beth coooper så får vi se om vi somnar...

Förövrigt kan jag säga: maaaaaaaaan jag blir galen! :S

1 kommentar:

Victoria sa...

Indeed.
Men njaa, ja är inte spec. risky haha.. det är nog bara vi som vart lite väldigt väldigt unrisky,och nu är ja kanske normal haha... ;D