lördag 6 februari 2010

Pulka igen! :D

Igår kväll blev det en sväng i backen igen! De va nice!
Kära syster (and boyfriend Tony) hängde på o tillsamman körde vi sönder pulkan! Awesome!

Försökte även köra lite footlom (stå upp på plasten) som faktiskt gått bra innan) det gick skit denna gång! maaan jag sög!
Sista gången trillade jag så sjukt hårt så jag slog i huvudet, käken nacken eller nått...
Som tur va kallade plikten så jag va tvungen att lämna pulka backen... annars hade jag väl slagit halvt ihjäl mig ^^

Men Crap natten va awfull! Jag hade asont när jag skulle sova o mådde illa.. sen vaknade jag o hade ingen känsel i vänstra sidan.. asså den hade säkert bara somnat men de va lite scary för jag va helt lost...
Jag bara shiiit jag e förlamad! haha ... (man kan verkligen tycka att saker e helt jättenaturliga men på morgonen låter de ju helt mupp)

NU om jag lägger mig ner får jag inte upp huvudet utan att jag lyfter det med händerna haha... känns askonstigt... de gör inte ont men liksom huvudet reagerar inte mer än att lyfta det när jag ligger på ena sida.. så om jag sak gå upp måste jag för det mesta snurra runt Haha! ser knäppt ut!

Well well idag blir det häng hemma hos samuel framför melodifestivalen , men vet inte än om jag ska gå... får se om de blir nått bättre in the neck...

MEn ja HA det nice everyone!!!

Tjoho!!
















Jag saknar Vickan o studenten!!! o sommar!!

Inga kommentarer: