söndag 5 september 2010

Jag bara skrattar













































































Ja hörni, Vickan och jag gjorde en liten spontan tripp till Jönköping i söndags.
OCh det var nog det bästa beslutet på länge.
Sjukt bra dag!
Vi kom dit vid typ strax innan ett och liksom tog allt superlugnt, fikade, pratade och shoppade lite såklart. Vi hade verkligen hur nice som helst :) Okej vi har alltid kul men asså det vi gjorde idag uppskattar vi nog ganska mkt mer än vad man kan förstå. Long story... Ja anyway, Helt underbart!

Haha just det Vickan och jag kollade på kristallen häromdagen
Så var det några afrikaner som stod o grät. Och innan jag skriver så måste jag säga att Victoria är INTE på något sätt emot utlänningar men hon bara sa så här HAha, när vi va lite halvt irriterade på något inslag.
Ninnie: Men åh, så gråter de med!
Vickan: Ja, Det är bara för att de är utlänningar
Ninnie: Nja eller så är det för att det faktiskt handlar om deras familj

Haha!

Mm, förövrigt så har jag nog inte skrattat så mkt på hur länge som helst som jag gjort de senaste dagarna! Asså Vickan och jag bara skrattar åt allt typ. Så sjukt nice! "Coolwhip", Bye Ninnie..... bye Victoria" HAHA!

Helt sjukt vad mkt joy en enda person kan ge liksom. Tack Vickan :D Du ÄR Bäst helt enkelt.

Ey btw spana in Filmbloggen :P

Inga kommentarer: