tisdag 21 september 2010

Tuesday

Tisdag idag... väldigt händelselös...

Jag har haft två praktikanter de senaste två dagarna. Blev ett par trevliga... Alltid svårt i början att få dem att "slappna av" men nu har de börjat prata massa... yeah! Och de vill inte hem. Jag har sagt att de kan gå vid två, för det finns inte mkt mer att göra... men de stannar ett par timmar längre ändå. Jag antar att det är bra, även om jag hade valt att gå hem Haha... Men det är bara trevligt med lite sällskap. :) Så jag är nöjd!


Blev träning när jag kom hem.
Förövrigt; När jag sprang på löpbandet igår så trillade nästan av bandet pga skratt. Jag kollar nämligen på Scrubs under tiden. Loves it!


Förövrigt har jag inte hängt med Vickan på två kvällar nu! Känns som en evighet Haha! Vi har verkligen gjort det till en rutin alltså.

Tjosan!

---------------------------------------------------------------------------------------

Translation
Tuesday today... Not much has happen.
I've had two interns the last two days... They're nice :) And they never wanna leave Haha... I've told them that they're free to go at like 2 pm... Cause there really isn't a lot to do... But they always stay a couple of hours later... I guess thats a good thing :) Even though I totally don't understand why? Haha... But for me, its nice with some company...


Ran for an hour today... nice.
I was running on the treadmill while watching Scrubs yesterday, and almost fell off, from laughting too much Haha...

Victoria and I haven't been haning out for two days now! Feels like forever HAha. Crazy bananas! Haha

Goodnight!

Inga kommentarer: