onsdag 22 september 2010

Nothing really

Maaan vilken seg dag! Slutade ändå vid 17 idag... har mått illa hela dagen av någon anledning.

Dock känner jag mig rätt nöjd med de saker jag gjort idag! Skönt att ha fått dem gjorda...
Dock blev det dösegt ett tag!

Imorgon jobbar jag sista dagen på jobbet! För denna vecka ;) På fredag pyser som sagt var jag och Vickan till Sthlm. Nice nice!
Sover hos hennes supercoola farmor!

Även om jag mår illa ska jag träna idag igen ändå, känns som att det skulle hjälpa...
Dessutom är Vickan med idag! WOHOOO! Men vi hinner nog inte kolla på ngn film. Oh no!
Idag tränar vi framför idol istället --- Nice... Dock låter maskinerna så mkt så man hör knappt något, fastän man har på högsta volym.
Men Wihoooo , vickan kommer. Yeah!!


Translation:

The clock was not ticking at all today! sooo slooow
I got of work at 5 pm today cause i've been feeling kind of sick all day... for some strange reason.

But im gonna work out today anyway, i actually think that it could help.
And Also Victorias gonna join me! WIHOOO! Theres no time to watch a movie today though. We're gonna watch idol meanwhile. Nice... Though the treadmill and the crosstrainer make the loudest noice in the world so you barely hear anything anyway. But what ever.
Wohooo Victoria's coming! YEAH!

So im working my last day at Hemmakväll tomorrow... For this week ;) Cause On friday we're leaving for sthlm as ive said. Its gonna be awesome! We're staying at Victorias grandmas house. Shes like supercool!

Ah well... Peeeace!

1 kommentar:

glasruta sa...

gillar nya looken i din blogg :) vi ska med till sthlm ju! hihihi hoppas ni får bästa helgen! KRAMAR