fredag 17 september 2010

Lite suddigt bestämd helg

Mm, idag var det jobb som vanligt till klockan 18. Gick så sjukt segt idag av någon anledning.
Klockan stod still!
Mm, nästa vecka har jag två praktikanter hos mig. Får se hur det bli? jag har då haft alla möjliga slag av dem. Trevligt och mindre trevligt. Mest trevligt :)

Japp, har inte riktigt bestämt min helg än... Men det blir jönköping, A6 en dag i alla fall. :)
Kanske hälsar på jönköpingAnders och ser hur han bor? ... we'll see.
Eller så kanske det blir bio?... Jag funderar....

Nästa helg blir det stockholm! Wihooooo! Träffa en barndomskompis som jag inte sett på superlänge och kära Erica!

Och idag fick jag reda på att jag fick ta med Victoria (numera personal) till Hemmakvälls kick-offen i oktober... har verkligen befarat att åka dit (helsingborg) i tre dagar helt ensam och glida runt på seminarie. Inte vet vem man ska sätta sig vid vid middagen. Och dela rum med någon okänd! :S
Bara butikscheferna som ska dit, och eftersom jag ser ut som 17 (ÅR) kommer jag nog inte känna mig så hemma :P Men nu slipper jag vara själv! :D

Fick välja mellan att vara där utan någon i personalen och få lön eller ta med mig någon och inte få lön. Eftersom det är en dyr resa. Självklart alternativ två! Awesome! Nice att vara två, plus att jag kan proppa Vickan med massa hemmkvälls information! ;)
Tack till bästa förstående chefen!
Ska suga in en massa info i min egen hjärna! Ska bli intressant :)

Ah well får se vad som händer ikväll! Tjohooo

Translation
Okey, worked until 6 pm today as usual. The day passed by soooo slowly, crazy bananas!
Two interns will join me at work next week. Exciting! Ive had a lot of them, Some fun and some less fun, mostly fun :)

Haven't really decided what to do this weekend.
It will be a trip to jönköping, A6, thats for sure. We'll might visit jönköping-anders.
Or maybe we'll go to the movies? Who knows?

Stockholm next weekend! Wohooo! Catching up with some friends :)

Today I found out that i could bring a friend (a staffmember) to the Hemmakväll kick-off in october. AWESOME!
I've been terrified about going there alone with all storemanagers from other cities. And since everyone would think im like 17 years old i wouldnt feel like i belong there Haha.
Share room with a stranger and not knowing were to sit during the dinner ... ewww...
But now i dont have to worry about that! 'Cause now i can bring victoria! wohoo! 3 Days in Helsingborg! yeah!

I got to choose between going there alone and get paid during the days or going there with a staffmember and not get paid, because its an expensive trip . And offcourse I chose option number two! Sweeet!
Thanks to my understanding boss! :)
Now im actually looking forward to this! :) Exciting!

Aha well.. Have a great evening!

/Ninnie


2 kommentarer:

Elina sa...

SNygg kan du va! (=

Dario Cerpez sa...

Hej. Jag har en biljett till Blog Awards 25 september ifall du vill köpa.
Säg hur mycket du skulle vilja ge i så fall, för jag har ingen aning vad dem kostar.
MVH Dario

dario.cerpez@gmail.com