tisdag 14 september 2010

Tjaaaaao

Fredagen spenderades först på jobbet. Sen med Vickan framför idol och film. För att senare göra sig redo för att gå o lägga sig. Men bestämma sig i pyjamas för att inte avsluta dagen utan åka till Donken för att träffa lite folk.
Kvällen slutade Hos Samuel framför Vampire Sucks, skulle hetat this movie sucks. Oh my God Ninnie, vilken dålig ordvits. Ja men det var i alla inte den bästa film jag sett. Läs mer på watch-this-not-that.blogspot.com

Lördagen, ner på stan med Vickan. Hem, sen ner till Hemmakväll och göra Vickan lite sällskap. Det är verkligen så mkt roligare att jobba när man inte jobbar. Det var hur nice som helst att gå och småfixa i affären...
Efter jobbet drog vi iväg till Samuel igen för att kolla på en halv film (Iron Man 2)
Nice kväll! Samuel recenserade även en film till andra bloggen, lite halvt oseriöst Haha. Men nice!

Söndagen, blev det bad i Östanå! KALLT! anledningen till denna idiotiska grej, får ni snart reda på. Dock måste vi göra detta igen! Så ja detta bad var väldigt onödigt Haha..
Sjukt vad kallt det var!

Idag ska jag äntligen träna! Min tå muppade våra träningsrutiner så nu har jag legat på latsidan och svullat. Men idag är det dags igen. Yeah! Blir nog Crosstrainer/löpband fram idol med Vickan.

LÄngtar till nästa helg då vi drar till Stockholm! Wihooo!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej.. såg ditt inlägg på veckorevyn.se

räknas guldbiljetten som man fick med veckorevyn som biljett? i så fall kan du få köpa min?!

hör av dig om du är intresserad.

mvh
milli

millizent@hotmail.com