torsdag 28 oktober 2010

Dentiiiiiist!

Yes yes!
Torsdagar är inte min bästa dag! Innebär en massa stress...Fast bara halva dagen idag... Det hade det blivit någon muppmiss på lagret nere i skåneland så vår godisleverans kom inte! :O Panik! Men vi får hoppas att det räcker över helgen i alla fall... Får göra en ny beställning imon. Intresseklubben antecknar!

Men bra idag var att jag var hos tandläkaren
Så sjuuuuukt nervös innan och var övertygad om att jag hade massa fel på gaddarna. Men icke! Det såg fint ut! Och det blev helt gratis eftersom jag inte varit på 2 år och hade 600 :- rabatt! YEAH!
Så nu känns det nicenice!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen kommer Vickan och senare drar vi vidare till Samuel för lite film! Fint!

--------------------------------------------------------------------------

Translation:

Thursdays, not my best day of the week. Allways a lot of stress... But only half of the day today.
Allthough there was something good about this day!
I was crazy bananas nervous about going to the dentist today and I was sure that it wouldnt be good news! But everything was just fine!
And since i haven't been there for two years I got it for free! YAY!
Feels awesome!

Time for a shower!

Later tonight: Movie at Samuels! tjaoooo

Inga kommentarer: