torsdag 21 oktober 2010

Mm, snö vart det ja

Alltså, det är oktober! Och det är snö! Oktober! Snö! Frusna galna bananer!

Okej det var helt supernice och kolla ut genom fönstret när jag skulle sova igår (nej jag drog inte ner persienen (upptäkte att jag inte visste hur man stavade till detta ord haha detta var mitt första försök till det: patienen. Inte helt rätt Haha) för att jag skulle kunne se ut) Helt sjukt fint. Men liksom när man sen vaknar klockan 6.30 och inser att man ska ta sig till jobbet men cykeln är det inte lika kul alls! No no!

Lyckligtvis har jag världens bästa pappa som sa att han kunde skjutsa ner mig precis innan jag skulle ut till min hoj.
Nu kan det bli jul och sen sommar tycker jag! Hejsvej!

-------------------------------------------------------------------------

Translation:
Okay its october, and its snowing! October! Snow! Crazy Frozen bananas!
Yea sure it was supernice to look outside the window when I was in my bed trying to fall asleep.
But than when you wake up 6.30 and realize that your gonna go to work its not fun at all! No, no!

Let's just have christmas now and shift into summer right after that! Tjingeling!

Inga kommentarer: