tisdag 26 oktober 2010

Helgen

Mm har haft en bra helg! I fredag var jag i Nye och träffade båda Hilda och Debbie! Lovely!
Länge sen! Lyssnade på en snubbe som pratade. Senare åkte vi till Donken som vanligt och hängde där. Alltid lika trevligt!

Efter träningen i Lördags fick Vickan och jag för oss att STORstäda en kompis lägenhet (som inte visste om det!). Drog på oss "städkläderna"och åkte iväg med mopp och skurspann! Lägenheten är inte stor men det tog oss 3 timmar ändå Haha... Men det var kul! Och det var uppskattat verkar det som! Dessutom passade vi på att byta ut hans lakan till rosa prinsesslakan Muahaha!
Blev en bra lördagkväll!

Söndagen träffade jag Hilda en sväng och sen slappade fram till kvällen då det blev träning.

Till Vickan: Can you believe how pushy she is?!
HAHA!!!

2 kommentarer:

Victoria sa...

hahahahha !! :D

Berbres sa...

awesome! Hans min var fin när han fick se det:) Jag blev grymt glad jag också!:D men ni fick Victors spontana diska-all-disk-ryck att se ut som en fjärt i rymden.