fredag 8 oktober 2010

Nu vart det helg :D

Okej fredag igen! Yeah!
Fy bubblan vad jag längtar till helgen varje vecka... Denna Vecka har gått fort! har varit en del att göra! Så sjukt nice! Älskar när det inte är en paus på hela dagen!

Idag har jag träningsvärk... Mest i ryggen, fick MASSA tunga leveranser igår, och när jag kom hem blev det crosstrainer i 60 minuter. NICE! Känns skönt att bli påmind om en duktig dag igår Haha.

Förövrigt var det en 90+ gammal man med rullator som gick förbi igår och sa att jag hade en "fin ända" Haha! Vet inte riktigt hur man ska tolka det när det kommer från en 90 + . Nya glasögon till honom kanske :P and he also needed his diaper changed I tell you ^^

Dudes idag va det en som skulle köpa en twix och sa "ja jag ska betala för en Raider" Man, jag hade glömt att den hette så förr!

Ikväll blir det nog Nye en stund sen förmodligen Donken häng, nice nice
Imorgon återstår att se, likaså söndagen.

På onsdag drar det iväg på Kick off i Helsingborg. Vi ska bowla har jag fått reda på! Jag ÄR fulast i världen när jag bowlar, ingen slåt min stil! Eller jo kanske någon. Haha! Förhoppningsvis är de andra lite alkoholpåverkade så att de inte märker nått eller har fulare stil än mig. Yeah! Tur att jag kommer ha kontroll i alla fall.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Translation:
Friday! Wihooo! I LOVE weekens
Time has been flying by this week though. A lot to do at work! I just love when there's no break during the day!

My muscles are so sore today! Mostly in my back. A lot of heavy carrying at work yesterday. And on top of that a 60 minutes workout when i got home! Wonderfull! It's nice to be reminded of a very active day!

Btw an old man (90 +) with a walker told me that i had a "nice behind" yesterday. Haha! Really dont know how to react on that Haha. Someone needs new glasses Haha. He also needed his diaper changed I tell you ^^

Nothing fully decided for this weekend.

Wednesday-friday next week ---- Kick off in Helsingborg! We're gonna go bowling one of the days. And I swear I have the ugliest style ever when im bowling. Seriously! Hopefully the other players will be a little drunk and wont even notice or be even uglier ^^ ( its hardly possible though ) Yeah! Lucky me im gonna have all under controll, the ugliness will be all because of me haha...
It'll be fun!

Ah well have a nice evening! :)

Inga kommentarer: