söndag 31 oktober 2010

Ännu en nice helg!

Ja folks! Hur har ni haft det i helgen?
Jag har inte haft internet hemma men har befunnit mig på olika platser och lyckats på tillgång till det i alla fall Haha... Hade allvarlig panik när jag kom hem och slog på datorn och pappa sa "Ja, just det ja vihar inget internet i helgen" AAAAAAAAAAAAH!
Asså allvarligt hur man bli så förstörd utan det? Jag lugnades när jag insåg att facebook kan kollas på mobilen haha!
Men nu är det inte inte så att jag ALLTID skulle få panik utan internet men jag ahde lite saker jag skulle ordna upp genom Facebook. Men ändå Haha.

Mm i fredags bar det iväg till Nye. Det skulle vara militärträning hade bestämt mig för att vara med, men när jag slutade på jobbade hade jag sjukans huvudvärk och insåg att om jag skulle träna så hade jag typ spytt på hela träningsplatsen.. Yes really nice! Så för att undvika det fotade jag de andra svettiga folken istället.
Det blev en kul kväll med häng på donken efteråt såklart!

Lördagen: tur på stan, träning och planerad vara hemma kväll. Men slutade med en helnice kväll hemma hod Samuel med sköna personer. Så sjukt härligt gäng!
Gjorde apelsinlyktor, skitsnygga :P och åt monsterspagetti!
Jag kollade på Paranormal activity för tredje gången. Gillade inte den första gången och ändå har jag lyckats se den tre gånger! Alltså det är en superbra film i sin genre men Haha. Im not a big fan!
Sen kollade vi på Grown ups (eller Gronaps som Daniel säger ^^) Superkul film som jag velat se ett tag!

Idag blev det visst jobb spontant i fyra timmar. bra för jag behöver lite fler timmar denna månaden. Och ja let's face it November börjar imon!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Translation:
No internet at home this weekend! Luckily I've been moving around to different places and managed to place myself in front of the computer at those places Haha.
I seriously panicked  when i got home , turned the computer on and my dad said "Oh right, no internet this weekend. Somethings wrong with it" "AAAAAAAH"
Seriously how can someone freak out that much just because of that? but I realized that I would be able to check my facebook on my phone haha... made me slightly calm haha!

So Friday night was spent in Nye! Military workout sort of! I so wanted to join them but i had a terrible headache and skipped it.
So i just took some pictures of the other guys sweat. Haha!
A fun nice that off course ended with a visit at McDonald's.

Saturday: Cross-trainer for about an hour. I was planing to stay home all evening but got a text about a monster evening at Samuel's with some super awesome people! So I went there!  Ate some yummy monster spaghetti and made lanterns made out of oranges. Super hot ones! Hot as in good looking :P
We watched Paranormal Activity! Can't believe it's the third time I'm watching it! I don't even like it Haha! It is a good movie in its genre but I'm not a big fan of horror movies, not that kind anyway.
Luckily we watched a comedy afterward. Grown ups! Superfun!

Got a call this morning that one of the staff were sick so I had to work for a few hours today. Kind of nice.

Hope u all had a good weekend! byeee

1 kommentar:

Victoria sa...

HAhaa ja vill höra honom säga Gronaps !!! hahaha