måndag 25 april 2011

Det är fina grejer det!

Omg, vilken sjukt bra helg!
Myskvällen i Nye i fredags, soft,,,
Lördag; filmhäng hos Vickan... fick träffa Hilda igen wihooo!
Sen kommer vi då till gårdagen. Awesome Daniel bjöd in till övernattning i hans vindskydd vid sjön mitt i skogen!
Först tänkte jag "Självmord!", man kommer frysa ihjäl. Men samtidigt är det så galet mysig med övernattningar så jag tänkte då "What the heck". Packade ner fyra par byxor och fyra par tröjor för att hålla värmen. Dessutom packade jag i en extra sovsäck.
Kom dit vid 22 tiden och grillade i mörkret... det var fint! Trevligt folk! Alla stannade inte för att sova men åtta av hos höll ut! Och jag ångrar mig inte! Det var dessutom inte så kallt, så jag behövde inte ens använda alla kläder.
Det var underbart härligt! Vakna tidigt med solen strålandes mot sjön, massa fågelkvitter och omgiven av fina människor, det är livet!

Däremot är jag ingen person som föredrar att kissa i skogen! Drack inte mkt på hela dagen för att liksom inte behöva gå och kissa ute. Fast det hjälpte inte, haha. Men så farligt är det inte, i vilket fall är det helt klart värt! :D

Ja, en helt underbar helg helt enkelt!
Det är något visst med att sova tillsammans med andra. Man får liksom något band med dem. Det är härligt och borde göras oftare!
(Bilder kommer imorgon eller något)

Hoppas ni alla har haft en underbar påskhelg!

Inga kommentarer: