torsdag 7 april 2011

Inget att skriva här

Mm i lördagskväll var jag hemma själv för en gång skull. Somnade i soffan vid typ 20.30, vaknade igen vid 21.30 och sov sen inte så bra på hela natten förståss.
Men men det var nödvändigt att vara hemma ibland.

I söndags failade träningen totalt. Skulle sprungit milenplus igen men efter typ 2 km var jag död! Haha. Kan bero på att jag var lite sjuk förra veckan.
Men vi gick i alla fall i 50 minuter och cyklade typ 6 km så äh det var ju bra det :P

Mm igår kväll drog jag på mig min pyjamas och en Ica-tröja (yes you heard me Ica-tröja inte Hemmakväll :P) och tänkte gå och lägga mig tidigt. Men Så sms:ar Samuel, före detta ägaren till denna Ica-tröja, vid 22 tiden och bjuder hem till/på film. Said and done, åkte dit och kollade på en riktigt nice film. Kommer inte alls ihåg vad den heter nu men.

Vaknade trött och kände mig lite lite stressade eftersom jag skulle möta några kamerasnubbar på Jobbet vid 9 tiden. Jag går ut till cykeln vid halv nio och inser att det är punktering! Noooo! Letar efter nycklar till pappas cykel utan lycka.
Så det blev en SNABB promenad ner till stan istället. Och jag var där typ 50 minuter innan de kom i alla fall haha.
Jag har som sagt aldrig varit försenad till nåt, bara väldigt för tidig. Gäller ju att va ute i god tid liksom.

Och nu håller vi tummarna för lite saker okej!
Och så älskar vi solen och glada mänskor! :D

2 kommentarer:

Anders sa...

Håller båda tummarna stenhårt!!! :)

berbres sa...

Jag håller alla mina tummar.. fast det gör jag inte om det är för att du hoppas på att få mina grymt snygga skor. Eller okej.. jag gör det ändå. Fast jag kan inte hålla tummarna när jag ska knyta mina skor. Nu spårar denna kommentar ut lite tycker jag. Jag har en orange fisk på min longboard, hej!