fredag 22 april 2011

Nytt jobb för några timmar!

Kom precis hem efter att ha "lunchat" med Samuel & Vickan. (Galet att det faktiskt finns ett place som har god veg.mat i stan!) Väl där stötte vi på Chrisse, Gustav F och och Henke (?) så vi hamnade sen på Donken och köpte glass :) Kändes som en helt awesome sommardag :D

Mm igår skulle jag ha börjar min ledighet klocka 14 tills på tisdag ! Bestämde att jag skulle joina Vickan på hennes lunch så jag gick till H&M efter att jag slutat. Där vart det supermkt att göra och det slutade med att jag jobbade där i tre timmar och städade undan. Det vart Awesome nice! Sjukt kul att jobba med lite nytt och på ett awesome ställe dessutom :)

Yes yes lite solning idag! Sjukt Nice!

Kvällen lär bli hur bra som helst, övernattning i Nye med massa fantastiska människor!

Inga kommentarer: