söndag 20 januari 2013

Lätt lutning

Ännu en jobbhelg har passerat! Dock har jag hunnit med både det ena och det andra! I lördags förmiddag blev de pulkaåk med mamma, pappa, syster och lilla Tindra! Fint! Såg fram emot att åka racer ner för en backe! Kom fram till stället syrran valt ute. 2 meter backe! Lätt lutning! Oh yeah här vat det vågat haha! Men sötisen tyckte om att! Tog stjärtlapp (asså whats up med det namnet?) O åkte i rutchbanan (stavning), det va awesome! Sprang runt o åkte linbana, klättrade i träd och red på gunghästen(älgen)!

Senare på eftermiddagen o kvällen var det jobb. 22.30 tog jag sedan cykeln ut i -17 C o gav mig ut till Elin o Robert för hockey! Sweet!
Idag vaknade jag hos Samuel, gav mig hem o rensade lite kläder och sen var de dags för eftermiddags/kvällsjobb igen! Sweet!







Inga kommentarer: