fredag 18 januari 2013

The distant future, the year 2013

Uppnåeliga mål med året (utan inbördes ordning): 
1. Resa utanför Sverige
2. Umgås mer med Victoria mer än vad jag gjorde förra (halv)året
3. Testa pistolskytte
4. Göra lite mer kreativa saker (typ awesoma videos eller niciga låtar)
5. Bli så pass bra på gitarr att jag skulle kunna performa själv (om jag saknar spelpartner)
6. Köra soft air gun
7. Vinna mer än 60 kronor på en trisslott
8. Göra något vardagshjälte-aktigt för en främmande person
9. Åka massa skridskor
10. Ta mig igenom Zombiecide som ensam levande!
11. Va utan godis i en vecka (nej de har inte hänt de senaste åren)
12. Bli hyffsat nöjd med min framtida tränade kropp
13. Sova ute
14. Bo i husvagn minst två dagar
15. Gör nått crazy
16. Springa minst två lopp
17. Ha de större färgade vikterna på bänkpress 
18. Göra en tatuering?

Saker som jag skulle vilja men som förmodligen inte kommer ske 2013:
Hoppa fallskärm
Få mer tid till tonårskidsen
Åka till USA igen (Gå på NFL match)
Spelat och sjungit helt själv inför folk
  

Inga kommentarer: