tisdag 8 januari 2013

Samvetet

So jobbet ringde denna helgen (golvet som jag älskar dessutom) och jag bara kände nej. Jag ville jobba men samtidigt det skulle göra det till 10 helger i rad (eftersom jag jobbar kommande helger) och bara nej jag vill verkligen vara ledig någon helg. Så med sjukt dåligt samvete sa jag nej och var jag ledig i söndags. Så här i efterhand kan jag känna att jag likaväl kunde jobbat eftersom jag gick runt och tänkte att jag borde jobbat. De kommer hata mig! (Detta är högst troligen inte sant, men heter man Ninnie och säger nej till jobb är det vad hon tror händer haha)
Men men det blev en fin dag i alla fall. Hann spendera några timmar med min pojk efter att han slutat. Några avsnitt av Walking dead hann vi med i alla fall :)
Hoppas innerligt på att vi får en hel ledig dag tillsammans imon, Vilket var crazzzzy (typ november) länge sen.
Nu får ingen tolka detta som att jag inte gillar att jag jobba för det gör jag :D Love it! Älskar alla jag jobbar med och massa härliga kunder !


Btw jag äger världens snyggaste tröja! Bazinga!

Inga kommentarer: