torsdag 10 januari 2013

Previously on AMC the walking dead

Jepp blev en ledig dag igår :)
Spenderade dagen med sam med att göra klart våran Zombielåt (en miljon inspelningar) och att dö av spänning framför the Walking dead! Man den serien är helt insane! Asså så sjukt bra så det finns inte! Säsong 3 är liksom beyond vad man kan tänka sig! Helt amazing!

Tränade för första gången i år i måndags haha. Trots enbart en timmas träning (började jobba) så fick jag träningsvärk som hette duga!
Tisdagen blev konditionsträning med the awesome Linda!
Idag gick jag upp tidigt och körde ett en och en halv timmas pass igen! Ska dessutom iväg och testa yogapasset i eftermiddag! Nice dag helt enkelt!


Update: Yogapasset var inte helt i min stil! Då föredrar jag pilates om jag ska köra något lugnare pass. So no, de var ingen direkt höjdare förin del! Dock höll jag på att kvävas av skartt när jag kollar på mi  syster o hon visar att hon tagit byxorna utochin! Haha! Får man inte skratta högt vid detta tillfälle så är det dessutom sju tusen gånger roligare hahah!

Inga kommentarer: