tisdag 8 januari 2013

Vart jag mig i världen vänder

Igårkväll drog jag iväg till Växjö och Victoria! Hälsar på den underbara ungen allt för sällan. Men så är det när man är extrapersonal, planerar man nått spricker de planerna med ett litet telefonsamtal. Denna gång fick jag dessvärre tacka nej till två jobbpass eftersom jag verkligen va tvungen att åka. Ska spela lite truddelutter nästa söndag så övning var på tiden!!
Blev hur eller hur en finfinkväll och en härlig dag idag! Önskar sååå att jag kunde hälsa på oftare!
Märker hur mycket jag saknar att ha denna awesome underbara fantastiska mänska i samma stad! Love u!
Peppar nu nästa söndag wohooo!

Nu väntar en ledig helg efter 7 veckors helgjobb wohooo! Ska bli riktigt nice även om jag inte har nått emot att jobba helg :-)


Förövrigt tänkte jag ha ett lite sundare år. Skulle väl kunna påstå att det började mindre bra! Med en dag då jag mer eller mindre bara gick från vardagsrummet till köket konstant under dagen! Yeah! Beach 2013 here I come!

Inga kommentarer: