fredag 18 januari 2013

Jag skriver bara om jobb...

Veckan har bjudit och bjuder på mycket jobb! Har fått vara på golvet 3 av 6 dagar så det är fint!
I tisdags fich jag ett sms vid 8.17 (då jag ligger i sängen) om att börja jobba 9.00! Goodness! Hoppar upp! Drar på mig jobbarkläder, sminkar mig, käkar frulle samtidigt som jag gör "iordning" håret. Fixar nått att ha med mig att käka under dagen!
Kommer ut till cykeln! Det är inte skottat! Men jag hinner och stämplar in 8.56! Härligt!

I onsdagskväll kom Vickan och Andreas till denna stora stad! Kollade på Shawn of the dead och spelade läskigt spel! I miss those nights när vi kunde hänga hela natten och spela Mario Kart och bara chilla!

Idag var det btw helt megakallt på jobbet så jag satt med underställ, jobbskjorta och fleecejacka och frös ändå! Hej kyla!

Inga kommentarer: